گلابي من گلابي من ، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره
سنجد (خودم)سنجد (خودم)، تا این لحظه: 19 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره
وبلاگمونوبلاگمون، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

♥عشق♥ منو داداشمــ♥ـــ

slm

1395/8/22 20:03
نویسنده : آبجي گلبرگ
96 بازدید
اشتراک گذاری

سلامـــــــــــــــــ

من واقعا متاسفم که اینقدر طول کشید تا با بی نظر بودن آشتی کنم و بیام

یه خبر بد از داداشی جونم 

فعلا بیمارستان بستریه

یه روز چیزای سیاهه سیاه بالا می آورد بردنش دکتر گفتن ببرینش بیمارستالن الان 6 روزه بیمارستانه

به رقمش نگاه نکنید خیلی زیاده

ما که خیلی سختمون شد

فعلا عکسی از بنیامین جونی ندارم

براش دعا کنید زود خوب شه

راستی معلوم شد که مریش زخم شده

امروز صبح ازش عکس گرفتن (از گلوش یعنی در واقع فیلم گرفتن) 

گفتن اگه با درمان عادی خودمون خوب نشد باید جراحی بشه

تورو خدا براش دعا کنید

اگه دعا کردید ممنوع میشم یه لایک بزنید تا بدونم چند نفر برای یک بچه ی معلول جسمی دعا کردن

ممنون و سپاس فراوان

(هیچی شکلک نزاشتم چون الان بدو بدو باید بریم بیمارستان)

خداحافظ

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)