گلابي من گلابي من ، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره
سنجد (خودم)سنجد (خودم)، تا این لحظه: 19 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره
وبلاگمونوبلاگمون، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

♥عشق♥ منو داداشمــ♥ـــ

قطار خبر

1395/8/25 11:16
نویسنده : آبجي گلبرگ
85 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگیبای بای

من برگشتم با قطار خبر هام فرشته

هو هــــــوووو راضی

بنیامین چندبار رفته اتاق عمل تا از گلوش عکس بگیرنخطا

مامان و بابام به من چیزی نمی گن سکوت

از خودشون هم که می پرسم زیاد چیزی نمی گنگریه

ولی بازم سعی می کنم زود زود براتون خبر بیارم

یه چند روزی میشه نرفتم بیمارستان ندیدمش امیدوارم حالش خوب بشه

التماس دعا

(همون طور که تو پست قبل گفتم لطفا هر کی برای بن دعا می کنه یه لایک بزنه تا متوحه بشم و منم براتون دعا کنم)]

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)