گلابي من گلابي من ، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره
سنجد (خودم)سنجد (خودم)، تا این لحظه: 19 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره
وبلاگمونوبلاگمون، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

♥عشق♥ منو داداشمــ♥ـــ

قطار خبر

1395/8/27 14:58
نویسنده : آبجي گلبرگ
276 بازدید
اشتراک گذاری

سلامـــــــــــــــــ گریه

امروز 27 / آبان / 1395 بنیامین گوگولی از بیمارستان منتقل شد بهترسو

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خونه!محبتبغل

وای خدا جون من خیلی خوشحالم زبان

همین الان یهویی که عکس از بنیامین جون و خودم میزارمبوس

مشکل بلع بنیامین کاملا خوب شده و الان همه چی می خورهبغلقربونش برم

کم مونده ما رو هم بخوره!تعجب

ببخشید اگه کیفیتش بده چون با دوربین لپ تاب گرفتم...

حواس پرت حواست کجاس؟؟؟خنده

خب دیگه فعلا 

نمی تونم عکسای بیشتری بزارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

نسیم خانومــــــ♡
27 آبان 95 18:19
خدا رو شکر که حالش خوب شد مگه شما به سن تکلیف نرسیدی؟ چرا عکس بی حجاب گذاشتییییییییییییی!!!
آبجي گلبرگ
پاسخ
راستش زیاد برای خودم مهم نیست بیرون که میرم چرا ولی خب واسه وب داداشم نه