گلابي من گلابي من ، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره
سنجد (خودم)سنجد (خودم)، تا این لحظه: 19 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره
وبلاگمونوبلاگمون، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

♥عشق♥ منو داداشمــ♥ـــ

عكس ها ، كليد ياد آوري خاطرات

1394/9/29 20:56
نویسنده : آبجي گلبرگ
39 بازدید
اشتراک گذاری

سلامبای بای

اينم چند تا عكسبغل

توضيحات عكس ها زيرشون ذكر شده چشمک

ببخشيد چپكي شد غمگین

اين بچگي بنيامينهمحبت

يكم كيفيت عكسا بده لطف كنيد به بزرگي خودتون ببخشيدخجالت

اينم من گوگولي مگوليزیبا

بازي با خمير بازي و خراب بودن كولر تو يك روز گرم تابستونيقه قهه

اينم منو بنيامين بوس

اگه من نبودم الان بنيامين جوني نبودسوالمي گين چرا؟

چون من داداشي خواستم مامانمم بهم يه داداشي تحويل دادفرشتهمن يك فرشته امخندونک

اينم منو جايزه ي افتادن اولين دندونمآرام

خندونکديگه حرفي ندارم

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

【p】【a】【r】【y】【a】
29 آذر 94 21:07
سلام خوشحال میشم به وب منم سر بزنین و نظر بدین و اگه با تبادل لینک موافق بودین تو بخش نظرات بگین تا تبادل داشته باشیم