گلابي من گلابي من ، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره
سنجد (خودم)سنجد (خودم)، تا این لحظه: 19 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره
وبلاگمونوبلاگمون، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

♥عشق♥ منو داداشمــ♥ـــ

كمي خنده با داداشي

1394/9/29 21:56
نویسنده : آبجي گلبرگ
21 بازدید
اشتراک گذاری

دوتا سگ میخواستن باهم ازدواج کنن اقاسگه میگه :
با من ازدواج میکنی ؟؟؟
سگ عروس میگه :
با اجازه پدرسگم ، مادرسگم ، دوبرادرتوله سگم بعععععععععله
♥♥♥
از بس با گوشی کار کردم وضعم جوری شده که
وقتی دارم درس میخونم،
هر چند ثانیه یکبار انگشتمو میزنم وسط صفحه ی کتاب
که صفحه ش خاموش نشه
♥♥♥

ﭘﺴﺮﻩ هشت سالشه ﮐﺎﻣﻨﺖ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ : ﺁﯾﻔﻮﻥ ﻭ ﺩﻭﺳﺖ ﻧﺪﺍﺭﻡ ﻫﻨﮓ ﻣﯿﮑﻨﻪ !
ﻣﻦ ﻫﻢ ﺳﻦ اون ﺑﻮﺩﻡ ﺑﺎﺑﺎﻡ ﯾﻪ ﭘﺎﮎ ﮐﻦ ﻭﺍﺳﻢ ﺧﺮﯾﺪ
ﺑﻮﯼ ﺗﻮﺕ ﻓﺮﻧﮕﯽ ﻣﯿﺪﺍﺩ ﺍﺯ ﺧﻮﺷﺤﺎﻟﯽ ﺧﻮﺭﺩﻣﺶ !
♥♥♥
عاقا دقت کردین من یه دفعه ای

میام چند تا پست میذارم و ناپدید

میشم...

آی ام زورو..
♥♥♥

چنان میزنمت که ندونی مقسومی یا مقسوم علیه
.
.
.
.
اینو از گروه اساتید ریاضی ور داشتم!! خخخخخخ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)